בכירי הליכוד מברכים את השר אלקין על ההתמודדות לראשות עירית י-ם

איתי גדסי No Comments on בכירי הליכוד מברכים את השר אלקין על ההתמודדות לראשות עירית י-ם

בעוד ראש הבממשלה בנימין נתניהו מתמהמה להכריז על תמיכה בשר זאב אלקין | היום כבר מכריזים בכירי מפלגת הליכוד על תמיכה בזאב | שרת התרבות מירי רגב, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והשר יריב לוין כבר פרסמו את תמיכתם בו | סגן השרירון מזוז: כולנו נתגייס ונפעל להצלחתו.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במלפגת הליכוד ממהרים לברך היום (חמישי) את השר לעניני ירושלים זאב אלקין, על תמודדתו במרוץ לראשות עיריית ירושלים. מוקדם יותר היום הכריז השר זאב אלקין על ההתמודדות, אלקין ימשיך לכהן במקביל כשר לענייני ירושלים.

במקביל עדיין במערכת הפוליטית הירושלמית דרוכים לראות, האם ראש הממשלה בנימין נתניהו יעניק את תמיכתו לראשות העיר לשר זאב אלקין שקרוב אליו מאוד. ראש הממשלה עדיין לא החליט. השר אלקין שהודיע בתחילה כי לא יכריז על התמודדות ללא תמיכת נתינהו, החליט להכריז על הריצה בלי התמיכה של ראש הממשלה.

כנראה שאלקין הבין כי נתניהו לא ימהר לתמוך בו והחליט לעשות מעשה ובכך ללחוץ על נתניהו, מה שנאה כי לא ישאיר לו ברירה בעניין. בינתיים חברי מפלגתו בליכוד הודיעו על תמיכתם במועמדותו לראשות העיר וכך הם הגיבו להכרזה:

שרת התרבות והספורט מירי רגב שוחחה עם השר זאב אלקין ובירכה אותו על החלטתו להתמודד על ראשות עיריית ירושלים. השרה איחלה לאלקין הצלחה במרוץ לראשות העיר ואמרה: "אין לי ספק שאלקין ישמור על צביונה ויחודיותה של ירושלים בירתנו הנצחית".

יו״ר הכנסת, חה״כ יולי (יואל) אדלשטיין:
״ברכות לידידי זאב אלקין על ההחלטה לרוץ לראשות עיריית ירושלים! אני בטוח שעם נסיונו העשיר ימשיך לפתח ולהעצים את בירתנו ומאחל לו הצלחה רבה״

 שר התיירות יריב לוין בירך את השר אלקין עם הודעתו כי יתמודד לראשות העיר ירושלים:
״חברי ושותפי לדרך השר אלקין הודיע היום על החלטתו להתמודד על ראשות עיריית ירושלים.
לא בכל יום מחליט איש ציבור לעזוב קריירה מצליחה במישור הארצי, והדבר מעיד על המחוייבות העמוקה שלו לירושלים, לעתידה ולתושביה. אין לי ספק כי ניסיונו העצום ומנהיגותו יתרמו המון לבירתנו ולחיזוקה בכל המישורים.
אני מאחל לו הצלחה רבה באתגר החדש שלקח על עצמו.״

סגן השר להגנת הסביבה, ח"כ ירון מזוז:
אני מברך את חברי, השר זאב אלקין, על הודעתו כי יתמודד על ראשות העיר ירושלים.כמי שמלווה את השר בתפקידו הנוכחי, אני סמוך ובטוח כי הוא יצליח בתפקידו ויביא ברכה גדולה לעיר.  כולנו נתגייס ונפעל להצלחתו. בהצלחה, זאב!

 



0 תגובות